Om Softnotik Aps

Giv os et kald på 32222720 og arranger et uforpligtende møde
Softnotik Aps er en virksomhed med fokus på software- og IT konsultation ved Nørresundby-, Svendstrup- og Aalborgområdet. Vi tilbyder også gerne at arbejde remote for kunder i Europa og Norden.
Vi har programmeret i over 19 år, samt har over 12 års erhvervserfaring med system- og softwareudvikling.

– Stifter af Softnotik Aps tog selv hul på hjemmesidekodningens verden i 2002, hvor IT-boblen var fuld i gang. Danmarks Radio dokumentar uddyber IT-boblen ret godt.

Oversigt af produkter og softwareløsninger vi har arbejdet med før

  • CMS systemer i over 10 år og E-handel systemer i 5 år
    • 6 års erfaring med Umbraco
    • 4 års erfaring med WordPress
    • 1 års erfaring med Magento udvikling
    • 1 år og 3 måneder i DanDomain
    • 2 års erfaring med Woocommerce
    • Et halvt år med uCommerce
    • samt flytning af data fra forskellige e-handels systemer igennem årene.

Find Umbraco Ekspert certificering her.

  • Applikationsudvikling til digital fraflytning, prisoverslag og indflytning sammen med et udviklingsteam i 4,5 år, hvilket blandt andet indebar integration til UnikBolig og EGBolig boligadministrationssystemer, samt beboernet og intranet.
    • Der er over 600.000 lejemål på det system

  • I et år arbejdede jeg sammen med et udviklingsteam, hvor vi stod for vedligeholdelse, applikationsudvikling og integration til Navision.
    Udviklingsteamet automatiserede bogføring af tilsendte fakturaer. Vi hjalp også med dele af bogføringsprocesserne blev automiserede i forhold til udlæg og kvitteringer fra medarbejdere med teamets eget udviklet mobil- og web applikation til forskellige virksomheder.
  • Vi har arbejdet med en webapplikation sammen med et udviklingsteam til intern tidsregistrering med Navision integration til over 400 medarbejdere, som havde forskellige arbejdsprocesser i 4 afdelinger.
  • Special Navision order og kunde integration til B2B og B2C Magento 1.9 løsning. Navision-integrationen håndterer alt fra produkter til ordrer, priser og kunder. Integrationen kører løbende hen over hele døgnet, så ændringer i Navision hurtigt kan komme over i Magento og omvendt.
  • Specialovervågningspanel i samarbejde med et udviklingsteam til at tjekke interne services kører korrekt, samt forhindre uautoriseret adgang og bedre oversigt af fejl og informations logs. Denne løsning havde også en mindre integration Navision.

  • I et år arbejdede jeg sammen med et udviklingsteam med udvikling af en DanDomain app. App’en integrer Resurs Bank til forskellige DanDomain webshopløsninger, så kunder af en webshop kan låne penge via webshoppen. Webshoppens ejer får på denne måde et bedre overblik over de indkomne betalinger.
  • Simple DanDomain app til told-administration.
  • 9 å års erfaring med integrationsudvikling til forskelige systemer.
  • 4 års erfaring med scraping- og crawling services. Disse services kan anvendes til at automatisere flytning af produktdata og billeder med, hvis der f.eks. skal flyttes over 100.000 produkter.
  • 5 års erfaring med prisberegnere til forskellige CMS- og integrationsløsninger
  • 2 års erfaring med automatisering af interne processer til softwareudvikling og deployment til Azure Devops & Azure Portal.
  • Konvertering og omprogrammering af applikationer og integrationer til Azure sammen med et udviklingsteam .
  • Fejlfinding og genskabelse af tabt data på en standalone Windows Server via Remote.

Vision

Vores vision med Softnotik Aps er at skabe værdifuld tilgængelighed af services og data for mennesker i verden med forskellige udfordringer i hverdagen, samt at kunne automatisere komplekse processer i den offentlige og private sektor for at opnå bedre effektivisering og færre menneskelige fejl både i nutiden og fremtiden. Vi ønsker at skabe software og applikationer, der kan genbruges og udvides, for at effektivisere og optimere software- og produktudviklingen.
Kvalitet og simplificering er to vigtige faktorer for at flere individer (mennesker eller kunstig intelligens) kan videreudvikle på softwaren.

Mission

Softnotik Aps mission er at give jer, i den offentlige/private sektor, mulighed for at få tilpasset jeres ønskede standard- og/eller komplekse specialløsninger. Med udgangspunkt i jeres sikkerhedskrav og behov finder vi sammen en løsning, der vil passe bedst til lige netop jeres behov!
Vi har stor fokus på at udvikle effektive løsninger, der kan videreudvikles på, samtidig med jeg har stor forståelse for at fremtidssikre løsningerne i vores arbejde/mine arbejdsopgaver.
Med SOFTNOTIK ønsker vi at skabe disse muligheder ved at automatisere interne/eksterne, simple/komplekse processer og tests, for at kunne udvikle løsninger mere effektivt.

Værdier

Vi tillægger Softnotik Aps værdier stor betydning, og jeg forsøger at leve op til dem.
  • Respekt for andre
    Det handler om at være opmærksom på at leve op til det, der bliver lovet og sikre en vis kvalitet for softwareløsninger.
  • Loyalitet, åbenhed og ærlighed
    Vi er loyal overfor disse værdier, og vi er loyal overfor mine kunder. Hos Softnotik Aps forbliver fortrolige oplysninger fortrolige. Jeg er åben og ærlig overfor kunder. 
  • Simplificering
    At sikre kunden kan forstå løsningen, samt at sikre kvaliteten af softwarekoden i softwareløsninger kan vedligeholdes og forstås af andre i et projekt.
  • Forandringsvilje
    Vi lever i en verden i hurtig forandring. Softnotik Aps har forpligtet sig til at være på forkant med teknologier og principper. Vi har fokus på den løbende udvikling for at kunne levere komplekse løsninger til kunderne, som kan tilpasses efter behov. Derfor er vi altid fleksibel og åben over for nye udfordringer og muligheder.

Formål

At gøre det nemt for den offentlige og private sektor at tilpasse omkostningerne efter behov på kort og langt sigt, ved at flere investerer i de samme softwareløsninger igennem betaling af et abonnement eller ydelse, samt at der er mulighed for softwareløsningerne tager højde for kundetilpasninger.

This site is protected by reCAPTCHA and Google Privacy Policy and Terms of Service apply.